Jag tänker väldigt ofta på dig

Hej på er!
Jag vet att jag är väldigt dålig på att blogga men det får ni leva med! ;)
Idag är det fredag och jag ska bara sitta hemma och ta det lugnt. Eller ja jag ska sitta och plugga som bara den ( om jag orkar börja någon gång) imorgon blir det upp klockan nio för att gå upp och hjälpa till att fixa i stallet.
På kvällen blir det förhoppningsvis att va med Linus Nisse och Basse. Men vi får se hur det går.
Tänker iaf inte sitta hemma och löka.
Var på ubgdomshälsa i dag. Är så jäkla stolt över mig själv. Men jag tror jag gjorde det helt i onödan. Ett samtal i telefon vet jag inte om det är just det jag behöver. Men vi får se..

Känner att det är mycket som bara är vi får se hur det blir osv. Men jag tänker inte planera något som jag inte vet hur det kommer bli. Orkar inte med att bli mer besviken. Så ännu mindre förhoppningar och planer än förut.

Nej nu ska jag läsa om renässansen.
Ha en toppen fredag allihopa!
XXX
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0