Jag är inte det som ger upp för att det blir jobbigare än vad jag tänkt.

Tjenare Snyggingar! 
Sitter hemma och bara chillar i sängen. Har precis pluggat med Sofie via Skype, mycket smart tycker jag. Har inte tänkt på att man kan göra det förut. 
I går var det öppethus på De Geer vilket innebar att vi hade som en vanlig danslektion (bara att den vara i 2.5 timme) så fick alla som var intresserade komma och kolla. Prata med oss och ställa frågor. Det höll på mellan fem och åtta. Men vi fick sluta tidigare.
Jag sov hos fina Helena efteråt, vi kom väl hem till henne vid åtta tiden Först tjocka vi oss med glass YUMMIE!
Sen färga vi hennes hår och pluggade. 
Jag somna vid typ halv två men Helena va så duktig och satt uppe till halv tre och pluggade. (Galen tjej) 
Det var väldigt nice, sov as skönt och allt va bra :) 
I dag kom första snön också :D 
Hahah det är typ bara slask men det är lite kul ändå :) Men måste bara säga att jag saknar värmen något enormt!
I morgon kommer jag nog stanna hemma. Danslektionen är inställd så har bara idrott så känns fett ovärt att åka dit. 
Nej nu ska jag gå och äta något onyttigt och kolla om Sofie är klar med sin del av uppgiften.
Ha det bäst!
Puss
Klara
Ps. Här är några "fina" bilder från dagen. Ds.
HAHHAHA fina Sofie, Linneá och Helena är med på ett hörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0