Du måste göra si och så

Hej på er! :)
Nu är det en helt vanlig vecka i skolan. Inte alls lika kul men det får man leva med.
Igår fyllde min älskde mammi år, så vi var ute och bowla ( vilket pappa såklart vann och jag såklart förlorade..) sen åt vi på Rhodos. Jätte gott :D
Så vi hade en super mysig kväll :) kom hem vid nio så då gjorde jag mig bara i ordning för sängen.
Har ju kollat på Greys Anatomy väldigt mycket på senaste tiden. Belevade såklart på säsong ett och är nu på fyra. Men nu jäklar har jag börjat kolla på The Vampier Diarys. Sjukt bra, med sjukt snygga killar. Smaskens!
Heheh (a)
Nu sitter jag i bilen på väg till skolan och har ätit min frukost, sjukt trött är jag. Men det är bara att kämpa ändå.
Börjar inte förän efter lunch vilket suger eftersom jag ändå måste åka hemifrån vid kvart över sju. Aja ni får ha en toppen dag alla läsare!
XXX
Klara
Ps här är några bilder från i går:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0