det är inga fler löv på mitt träd

Hej på er!
Det har hänt en hel del sen sist.
Jag och Helena sov i Danssalen Torsdag till Fredag.
Sen sov hon och jag hos Paulinn på Fredag till Lördag :)
Jenny var med oss på kvällen och vi körde singstar åt jätte god mat och spela en massa olika spel.
Blev massa skratt, jätte kul :D
I Lördags var det gymnasimässa i Norrköping där vi uppträde med 3 olika korografier, men jag var bara med i en utav dom. Det var fem uppvisnings tillfällen. Varje hel timme från 9 till 13. 
Vi dansade till live musik. Musikarna på vår skola spelade alltså och vi dansade. 
Det var väldigt kul. Jag hade lånat ett par verkligen hel guldiga tights av Paulinn plus glitter på ögonen, fast det kom lite i hela annsiktet :P
Hahah fick massa fina blickar ;) 
Jag har faktiskt bild på sminket! 
Såhär såg det ut:
Jätte dålig kvalite men det får ni leva med! 
Efteråt gick jag lite på stan medans jag vänta på att mitt tåg skulle gå. Innhandlade en ny sporybh.
Mamma hämta mig vid tågstation och vo åkte å red.
Kallt och mörkt men ändå mysigt.
Vi hämta upp Linda påvägen från stallet och hon å jag fotade. Bilder kommer troligen upp senare i veckan.
Sedan åkte vi å sov hos henne. Tror det tog 10 min efter vi lagt oss i sängen till att jag somna.
Idag har vi bara chillat. Lindas mamma Eva's kompis kom förbi och sålde Mary Jane produkter. Vi fick prova en massa, känner mig jätte len i annsiktet.
Men hann inte prova allt för mamma kom å hämta mig vid halv två.
Så nu ska jag städa, plugga körkort och fixa naglarna.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
XXX
Klara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0