that one moment in you life

Hej på er, jätte d¨lig uppdatering. Men har vart väldigt stressad över allt.. 
Helgens julshow gick sådär, Linda fotade så kommer troligen upp bilder senare :) 
Efter sista uppvisningen åkte jag till nyköping för fest :) 
Hade en rolig kväll och sov sen hos Linda :) Mamma hämtade mig tidigt och jag halv sov typ hela dagen. Fixade lite på en av garderobs dörrarna i det nya rummet..
Kommer ta skit lång tid innan der blir klart, speciellt i den takten jag jobbar.
Får ju göra typ allt själv också..
I Måndags (igår) var det vanlig skoldag sen hade uppträdande för skolkonfreans lednings saken i Norrköping. Samlade in 3500 till barnen i Kenya. Känns väldigt bra! :) 
Plannerna för helgen är som vanligt fullbokade. Tjejkväll Fredag till Lördag. Fest för Johanna och Erica Lördag. Sen Söndag vara bakis och jobba på rummet (y) 
Men nu ska jag plugga lite matte. Ha det underbart! 
XXX
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0