She was like the moon, a part of her was always hidden away

Tjena Hejsan Tja!
Sitter på engelskan och kör Kareoke med hela klassen, och JA det låter fantastiskt! x)
Som tur är håller jag käften för det mesta och lyssnar när fina Sara sjunger istället. Den tjejen har ju en helt underbar röst kan jag ju bara säga!
Mina dagar går fort och det känns som att det inte händer ett skit, men om jag tänker efter händer det skit mycket! Hahah stört jag vet. 
Men ni vet hur det är ibland när världen och alla runt en bara fortsätter rulla på och går framåt medans det känns som att man bara står och gräver sig djupare och djupare ner i ett hål?
Ah iaf lite så känns det just nu. Men jag springer i kapp snart igen! 
 
Nej men upp med humöret nu!
Sing with me! 
Hahah ha det bäst!
XXX
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0