Jag ska le tills du dör, när du dött ska jag skratta på din begravning

Sista veckan innan jullov :D YEJJ!!!! :D
Hahah igår gjorde jag klart 3 viktigt uppgifter i skolan så kändes jätte skönt. Plus att jag nästan är klar med alla julklappar. Och dom jag inte är klara med vet jag vad jag ska köpa :)
Igår följde finaste Majkis med å köpte julklappar. Men idag får jag nog gå själv. Fast det är skönt det också, förblir fortare då :P

Jag har alltid trott att alla gillar jul och julafton, men jag att förstått nu att det är många som inte alls gillar den. Jag kan förstå det också, det beror ju helt på uppväxten. Men för mig är det en glad tid. En fin och mysig tid, med eld i brasan som sprakar med familj och släkt som skrattar och äter massa mat. För mig betyder inte presenterna allt utan det är bara en bonus. Man får skämma bort människor man har kärt osv. För mig är det underbart! :)

Men nu ska vi ha konstarternas samhälle, en lite konstig kurs vi esteten har :P
Hahah ha det underbart!
XXX
Klara

Ps. Bjuder på en fin bild på mig och fina Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0