faller precis som en snöflinga

Det är en helt vanligt Tisdag, trodde jag iaf. Hhaha hela dagen har typ vart kaos..
Började med (som vanligt) att jag låg kvar i sängen aldeles för länge så skulle jag hämta mina tränngskläder i danssalen. Men kom inte in eftersom mitt kort inte funkar.. Börjar bli väldigt irreterad på det. Så det lädde till att både jag och mamma kom för sent (mamma till jobbet och jag till matten.)  Fick skynda mig ner efter matten till danssalen för att hämta kläderna sen upp igen (den där jäkla lärkabacken är ett STORT hat obejekt!!!) skynda att byta om för att kuna göra ett konditions test. Så var läraren sjuk och jag skippade att göra ett annat prov för att kunna göra konditionsprovet. Surt som satan. Skynda ner till danssalen för att kunna vara med och öva lite inför Julshowen. Japp stressigt som satan. Efter det flöt skoldagen på rätt bra iaf :) 
Men sen dog batteriet på våran gamla bil för att jag satt med full värme på rumpan och i fläkt plus stereo lyse och hela skiten. Men som tur var så var det en väldigt snäll kvinan som hjälpte oss.
Åå sen var det någon olycka på motorvägen efter Norrköping någonstans så jag å mamma testa en anna väg spännande! Kom hem halv sju lagade mat. Och nu ska jag duscha sen plugga hela kvällen/natten.
 
Hahah ibland händer det massa grejer hörni! Och jag som brukar tycka att det aldrig händer något x) 
Men ha det bäst allihopa! 
XXX
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0