all day all night

Hej på er, det här har vart en riktigt skit Måndag. 
Började med Svenska som gick okej. Sen dans som gick åt helvete.. Sov skit dåigt i natt så antar att min hjärna var alldeles trött eller nått.. 
Kunde typ inte ta in någon korografi alls.. Kändes allvarligt skit. Men sova mer i natt och sen hoppas på att det går bättre i morgon helt enkelt.
Plus att jag trodde jag hade feta chill veckan i skolan, men insåg idag att jag  har 4 läxor att göra. Plus att julshowen är på Lördag så jag måste lära mig allt ordentligt.
Så ja ganska stressigt. 
I kväll har jag ätit skit mycket mat JUMMIE, så känns som min mage ska spräcka sen har jag bara pluggat. 
Men nu är klockan halv nio och jag tänker bara fixa mig för natten sen sova. känner att jag verkligen behöver det. 
Men jag tänkte bjuda på lite gamla bilder iaf, hahah bara för att bättra på mitt humör :)
XXX
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0